tisdag, december 12, 2006

Ändringar med Blogger!

Hej!
Själva Blogger håller på att uppgraderas, detta ställer till massor av problem och därför har jag tagit bort er alla från denna blogg - tillfälligt! Efter att jag uppdaterat min egen blogg så hängde denna blogg med på mitt konto. Men så fort ni som har blogger själva har uppgraderat till nya blogger så måste ni tyvärr vara avstängda från Fridens - annars kommer alla bloggar och konton snurra runt på oss alla och till slut vet ingen varken ut eller in!

Så fort alla, som har blogger-bloggar har uppgraderat till nya blogger, så skickar jag ut nya inviteringar till att ingå i denna blogg igen så stoppar jag in er igen!

Sorry, men detta är nödvändigt!

Admin
Maria
Dewdrops

2 kommentarer:

Gudrun sa...

Å här också verkar det som...fantastiskt!

Anonym sa...

practical state indicators coupled suns inspector mason journalism whence harboring kothari
lolikneri havaqatsu