måndag, januari 07, 2008

BÄSTA-LISTOR

Såhär års brukar föregående år sammanfattas i otaliga omöjliga listor så jag ska väl inte vara sämre jag...jag ser fram emot fler listor...skriv in era listor ni också!

2007 i listform enligt Gudrun:
Årets kalas: Mitt 40-årskalas 31 mars
Årets bröllop: Liljan Hannas sagolika bröllop 30 juni
Årets konsert: AFR Band Tantogården 26 oktober
Årets platta: Chrome Dreams II av Neil Young
Årets bok: Ett Bluesliv (om Cornelis) på pocket
Årets film: Darling
Årets fynd: Bulleit bourbon MUMS!
Årets fynd 2: Boken "1001 filmer du bör se innan du dör"
Årets restaurang: La Tentazione (Italienskt fynd på Malmskillnadsgatan)
Årets resa: En dagstur med det snygga Rapid-loket och 50-tals tågsätt Stockholm-Gävle ToR
Årets projekt: Göra arbetsrum/studio i klädkammaren
Årets nyttiga: Det musikaliska klippet (filmkurs i Gävle)
Årets konstaterande: Det fanns en DEN RÄTTE

Ja, det har ju naturligtvis hänt tråkiga grejer också. Men jag väljer att inte fokusera på dessa nu.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gudrun, jag är imponerad av din lista! Ska se över det gågna året och se vad som finns att ta fasta på. Tills dess- god fortsättning på det nya året och kul att vara inne igen!

Gudrun sa...

Tack detsamma rebecca! ja, ibland har man tur...hoppas du har det bra och att vi kan ses snart.
/gudrun

Unknown sa...

Ja, jag har det bra tack och jag hoppas också vi kan ses, blir det någon Lilja träff snart?