fredag, februari 16, 2007

Årets kalas - åtminstone i mitt universum...


Här är inbjudningskortet till mitt 25-årskalas. Ni är alla bjudna! Det kommer ett personligt på mejlen snart. Jag skulle behöva lite hjälp av er Liljor, om det inte är för mycket begärt...?

I stället för presenter önskar jag mig ett "bidrag" i from av ordninggjord mat till en buffé...så kan vi alla dricka och äta och kalasa, eftersom min ekonomi är minst sagt ansträngd numera, men jag vill ju ändå ha ett kalas. Jag tänkte be någon Lilja - exempelvis Hanna (?) tänka ut ett lämpligt och ej för dyrt och krångligt bufféinnehhåll så vi kan fördela uppgifterna så inte alla kommer med pastasallad eller så. Mer information om detta kommer. Jag skulle gärna ha era synpunkter på mmina tankar kring detta arrangemang. Övriga gäster tar med sig vin till en vinbuffé, är min tanke. Vad tror ni? Är det genomförbart? Jag bjuder på musik, lokalhyra, underhållning, fördrink och nån form av vickning. Jag vill ju så gärna kalasa! Det här blir en fest i stället för bröllop...

Inga kommentarer: